مهربان من کجاست دستهای پر نوازشت که آرامم کند
مهربان من کجاست دستهای پر نوازشت که آرامم کند
بی تابی ها امانم را گاهی میبرد,,صبرم به اندازه گنجشک هم دیگر نیست..شبها را به فکر تو میخوایم..در خوابم تویی,,وجودم را گرفته ای..نپرس نفس کی ام..مگر میشود نفس نباشم..تو مالک بی چون چرایی من..زیر سایه تو زنده ام.
بی تابی ها امانم را گاهی میبرد,,صبرم به اندازه گنجشک هم دیگر نیست..شبها را به فکر تو میخوایم..در خوابم تویی,,وجودم را گرفته ای..نپرس نفس کی ام..مگر میشود نفس نباشم..تو مالک بی چون چرایی من..زیر سایه تو زنده ام.
- ۴۷۹
- ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط