{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نع پ چرا چیراغ داره هن چراااااااع !!

نع پ چرا چیراغ داره هن چراااااااع !!

^_____^
دیدگاه ها (۵)

تکلیفه این بنده خداااا چیه پهههههه هنننن,!!!!؟؟؟ خخخخ

چه نوکته ای درعسک نهوفته است

این یه هقیقته مهضه ایمتحان کنید ضرر ندارهههههه

اگه اون بالاع یهع دونهع لواشک باشهعکی حاظزهع ازاین پلهع ب...

کاش میشد یه‌کم بزنیم جلوتر ببینیم اصلاارزش داره ادامه‌‌شو زن...

هن؟؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط