سالها گذشت تا بفهمم
سالها گذشت تا بفهمم
آن که در خیابان می گرید
از آن که در گورستان می گرید
بسیار غمگین تر است 😔
سالها گذشت و من
از خیابانهای بسیار
از گورستانهای بسیاری گذر کردم
تا فهمیدم
آن که حتی در خلوت خانه خویش
نمیتواند بگرید
از همه .............
از همه غمگین تر است 😔
آن که در خیابان می گرید
از آن که در گورستان می گرید
بسیار غمگین تر است 😔
سالها گذشت و من
از خیابانهای بسیار
از گورستانهای بسیاری گذر کردم
تا فهمیدم
آن که حتی در خلوت خانه خویش
نمیتواند بگرید
از همه .............
از همه غمگین تر است 😔
- ۶۵۸
- ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط