{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فوتبال yas_perspolisi 26533847

دیدگاه ها (۸)

کاش همه مثل اقا محسن بودننمیزاشتن که حق کروات های دوست داشتن...

دوست داریم توییت بزنیم از لحاظ روحی نیاز دارم پرسپولیس با بر...

من اگه تو نباشیدیگه چجوری واسه گنده ها بکنم قاطی؟!

👌👌🤭🤭🤌🤌🤭🤭

بله........تازه به دنیای ما خوش آمدین!! آقای قلعه نویی

🤌🤌👏👏👏👏👏👏👌👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط