{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شما درک نمی کنین من دارم چی میگم...

شما درک نمی کنین من دارم چی میگم...
خخخ
دیدگاه ها (۴)

والا...مگه غیر از اینه

اوخیخیلی عجله داشتهیه کله رفتی رفته تو

وقتی گوشیت می افته لای مبل

قلیون دخترانه

حقیت هست معلم ها لطفااااااا درک کنین چی میگم😐😐

دوستاننظرتون چیه بنویسم ؟ یه چندباری نوشتم خیلی دوست دارم ول...

کاش منو درک کنین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط