{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوخی

اوخی
خیلی عجله داشته
یه کله رفتی رفته تو
دیدگاه ها (۲)

ای کاش فرار می کردم...

یعنی چی میتونه باشه؟!کی یه چیز خوشمزه دوست داره؟!

والا...مگه غیر از اینه

شما درک نمی کنین من دارم چی میگم...خخخ

اینم یه ادیت دیگه از خودم، ببخشید اگه بد شد، خیلی عجله ای ان...

یه بار یکی بهم گفت تو که پسری دورت خیلی شلوغه 😂اره عزیزم دور...

اوخی ..نمیتونم باور کنم اون فقط یه فیلمه و اینا پیر شدن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط