{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‌⩇⩇ : ‌⩇⩇

‌⩇⩇ : ‌⩇⩇
ن‍ی‍ﺍﺯ دارﻡ‍ ی‍ک‍ﻯ ب‍ه‍ﻡ ن‍گ‍ﺍﻩ ک‍ن‍ﻩ ،
ب‍گ‍ﻩ ن‍م‍ی‍خ‍ﺍﺩ ت‍ﻭض‍ی‍ﺡ ب‍ﺩﻯ ب‍ی‍ﺍ ب‍غ‍لم:)
دیدگاه ها (۰)

از سکوت دخترا بترسید :)

💔

یکسال گذشتروزایه خوب و بد زیادی بود!به خیلیا بدی کردم که حقش...

هزار بار شده ولی کسی نفهمید 😅💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط