{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها شاید از ویس برم {واسه کسی اهمیتی نداره}

بچه ها شاید از ویس برم {واسه کسی اهمیتی نداره}
نمیدونم
حرفی چیزی دارین پیوی بگین یا کام بزارین:)
ببشید اگه ازم ناراحت شدین♡
دیدگاه ها (۳۵)

از درک کردنش متنفرم....

ترجیح میدم بمیرمـــ:)...

کدومتون از من بدش میاد؟؟

بچه ها دلم نمیخواد فیکو ادامه بدم خیلی بد شده اگه بزارین برم...

پشمامممم از همتون ممنونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط