{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشدوقتی داری ازتنهایی دق میکنی دق کنی،ولی دل به دل ک

کاش میشدوقتی داری ازتنهایی دق میکنی دق کنی،ولی دل به دل کسی که دلش گیره نبندی این دردش ازهمه ی دردا بدتره که یه روزبفهمی کسی که دل به دلش دادی دلش جایی گیره..
دیدگاه ها (۵)

سلام دوستان گوشیم درست شد شکر خدا

😄 😄

سلام صبحتون بخیر

دختر رویاهام 😄 😄 😄 😝 😝 😝

گل شقایق

part 3+منو؟؟(خنده) _نه (اسلحه رو به سمتش گرفت) +(ترسیده) دار...

سناریو توکیو ریونجرزموضوع : اگه عاشقت باشن و بهت اعتراف نکرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط