{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😄 😄

😄 😄
دیدگاه ها (۳)

😝 😝

ﻣـﯽ ﺁﯾــﻢﺩﺭﺩﻫـﺎﯾـﻢ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﺍﯾــﻦ ﺻﻔﺤـ ﻩ ﯼ ﻣﺠـﺎﺯﯼﻣﯿﻨـﻮﯾﺴــﻢﻭﻟﯽ...

سلام دوستان گوشیم درست شد شکر خدا

کاش میشدوقتی داری ازتنهایی دق میکنی دق کنی،ولی دل به دل کسی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط