کنارمن که قدم میزنی هواخوب است
کنارمن که قدم میزنی هواخوب است
پر از پریدنم و جای زخم ها خوب است
برای حک شدن عشق در خیابانها
به جا گذاشتن چند رد پا خوب است
قدم بزن،پرم از حس "درکنارتویی"
قدم بزن،پرم از حس اینکه "ما" خوب است
بخند،حرف دلم را نمیشود بزنم
خیال میکنم اینجور جمله ها خوب است
بگیر دست مرا،بشکن ام،بپیچان ام
دوتکه ام من و آتش بزن،بلا خوب است!
به هرکجا که مرا می بری،نمیگویم،
کجا بد است،کجادور یا کجا خوب است!!
به من بگو تو،بگو هی ،به من بگو عاشق
نگو: "تو" بی ادبی میشود، "شما" خوب است!
پر از پریدنم و جای زخم ها خوب است
برای حک شدن عشق در خیابانها
به جا گذاشتن چند رد پا خوب است
قدم بزن،پرم از حس "درکنارتویی"
قدم بزن،پرم از حس اینکه "ما" خوب است
بخند،حرف دلم را نمیشود بزنم
خیال میکنم اینجور جمله ها خوب است
بگیر دست مرا،بشکن ام،بپیچان ام
دوتکه ام من و آتش بزن،بلا خوب است!
به هرکجا که مرا می بری،نمیگویم،
کجا بد است،کجادور یا کجا خوب است!!
به من بگو تو،بگو هی ،به من بگو عاشق
نگو: "تو" بی ادبی میشود، "شما" خوب است!
- ۸۱۲
- ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط