{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نازی ...!

نازی ...!
دیدگاه ها (۶)

دیروز تو را خواندمغزل چشمهایت به دلم نشست ...امروز مثنوی خدا...

کنارمن که قدم میزنی هواخوب استپر از پریدنم و جای زخم ها خوب ...

نازی نازی

باح نازی نازی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط