{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

(((((عکاس خودم خیلی هنر کردم )))))

(((((عکاس خودم خیلی هنر کردم )))))
دیدگاه ها (۶)

کار خودمه ،،واقعاخیلی زحمت کشیدم

شبتون آروم ودر پناه خدا،،،،،،،

خودم درست کردم، خیلی حوصله نداشتم ادیت بزنم

خودم امتحان کردم خیلی خوب بود🤧🥺✨

یادی از یکی از غمگین ترین سکانس ها بکنیم.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط