{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم درست کردم، خیلی حوصله نداشتم ادیت بزنم

خودم درست کردم، خیلی حوصله نداشتم ادیت بزنم
دیدگاه ها (۰)

اینم یه ادیت دیگه از خودم، ببخشید اگه بد شد، خیلی عجله ای ان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط