{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه کامنت بزارین از بیکاری بهتره

همه کامنت بزارین از بیکاری بهتره
دیدگاه ها (۷۶)

تیغو میکِشی رو دَست ولی میخَندی :))هَرچِقد بلند تر قهقه بِزن...

بلند بگو امین

دو تا عاشق زیر بارون یکیشون خیس یکی دیگشون نیس

یه نفره قدم زدن تو هوای دونفره واسه خودش عالمیه

از بیکاری ادیت زدم🤓🎀خوب شدن؟؟کدوم بهتره؟؟

کامنت بزارین

دوستام کامنت بزارین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط