{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این دیگه انشا نوشته 😂 😂 😂

این دیگه انشا نوشته 😂 😂 😂


@Khandehabadd
دیدگاه ها (۱)

بالا: هیروشیما 70 سال پس از بمباران اتمی....پایین: خرمشهر 30...

فکر کنم نرخ مصوب اتحادیه اس 😂 😂 @Khandehabadd

داداچ یکم دیگه تلاش میکردی دیگه نیازی به پیراهن نبود😄 😂 😂 😂 ...

انشا الله سلامت باشیدفالوم کنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط