مادربزرگ همیشه میگوید
مادربزرگ همیشه میگوید
"سرمای دی استخوان سوزتر از بهمن و اسفند است"
سرما بهانه است
به گمانم مادربزرگ هم رفته ای در دی دارد ...!
"سرمای دی استخوان سوزتر از بهمن و اسفند است"
سرما بهانه است
به گمانم مادربزرگ هم رفته ای در دی دارد ...!
- ۱.۱k
- ۰۹ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط