{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش یِه آدَم خوب رو بِه آدَمی بی تَفاوت تَبدیل نکنیم!

کاش یِه آدَم خوب رو بِه آدَمی بی تَفاوت تَبدیل نکنیم!
دیدگاه ها (۲۴)

گوهه کسیو بخور که حداقل آدم حسابت کنه بدبخت!😂 ✋ 🏻

بدووووووو بنداززززززز😠 😡 😡 😡 😡 😡

عیدتون مبارک😂 😂

کاش وقتی نقاط ضعف یه کسی رو می‌بینیم با تمرکز ویژه تر نقاط ق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط