{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی که هنوز این ماشین زیر پاشه،

کسی که هنوز این ماشین زیر پاشه،
مشخصه مشکلات معیشتی کم نداره...
ولی بازم پای انقلابش وایساده ...
حالا میدونید چرا ؟؟
چون وطن تنها میراثیه که نه میشه خرجش کرد،
نه هدیه‌ش داد،
نه فروخت.....
دیدگاه ها (۰)

♨️بیعـــت، همــــــان بیعـــــت اســـــت ✋🏻

حالا یه چیز جالب دیگ اینا یه خلبانان داشتن دوبار سرنگون شده...

حال و هوایِ سطلی های بی عقل 🤦😁

عبا چه فرقی با چادر داره ‼️

کسی که هنوز این ماشین زیر پاشه، معلومه مشکلات معیشتی کم ندار...

شاهزاده شیطانی من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط