تو دبیرستان یه معلم هندسه داشتم همش یه خان به اخر اسمم اض
تو دبیرستان یه معلم هندسه داشتم همش یه خان به اخر اسمم اضافه میکرد دیروز تو خیابون دیدمش بش گفتم استاد چرا همش به من میگفتی خان؟
گفت چون "خان" مخففِ "خرِ احمقِ نفهم" بود😂
گفت چون "خان" مخففِ "خرِ احمقِ نفهم" بود😂
- ۸۹۱
- ۳۰ آبان ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط