{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-مَگِهـ خودَمْـ خِیر دیدَمْـ؟...•

-مَگِهـ خودَمْـ خِیر دیدَمْـ؟...•
دیدگاه ها (۱۲)

+خیلی اذیتم میکنی {🙂 💜 }-من که کاریت ندارم {🙊 💦 }+همون دیگه ...

وقتے در شعرهایتاز گیسوے پریشانْچشمِ خمارْکمانِ ابروچالِ گونه...

💙 💙 💙 💙

💙

مگهـ مرگـ حقـ نیسـ ...🧑‍🦯 حقـ منمـ بدینـ خبـ.:)️ 🥀️

خیر .

صبح به خیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط