شاید بهتره برم بمیرم
شاید بهتره برم بمیرم
حالم داره از مجازی بهم میخوره
چیکار کنم بدون بیس قالب نمیتونم
چیکار کنم نوب ارتیستم
چیکار کنم
اه اصن من گهرم
کامیناریم مال منه نه سورای کص ننه
حالم داره از مجازی بهم میخوره
چیکار کنم بدون بیس قالب نمیتونم
چیکار کنم نوب ارتیستم
چیکار کنم
اه اصن من گهرم
کامیناریم مال منه نه سورای کص ننه
- ۳.۷k
- ۳۰ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط