{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی باید بعضی مواقع جوری بزرگترا رو تنبیه کرد که دیگه زند

ولی باید بعضی مواقع جوری بزرگترا رو تنبیه کرد که دیگه زندگی بقیه رو به اتیش نکشن
دیدگاه ها (۸)

ماشین سواری؟نه ممنون موتور سواری هست

کامیناری گریه کن کانجیم بهت خیانت کرده

بعضی مواقع نه، زندگی من همیشه اینطوری بوده

بعضی وقتا خدا یه جوری دست بقیه رو برات رو میکنه که دوست داری...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط