{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این دو جواهر رو مفت مفت از دست دادیم.

این دو جواهر رو مفت مفت از دست دادیم.

راستی امشب ساعت 22 پرز در مقابل خبرنگاران یه بیانیه ای رو میخواد بخونه.

احتمال زیاد میخواد ابقای اون کسمغز رو اعلام کنه.
خدا خودت کمک کن. -__-
دیدگاه ها (۴۷)

کدوم تیم ؟؟؟نایک یا آدیداس؟خودم نایک

تونی کروس و دیگر هیچ ^_^

فقط گم شو....آنجلوتی برای سرمربیگری رئال چراغ سبز نشون داد.پ...

I'm a MaDrIdIsTa ⬇FoR ⬇EvEr✌

عاشقانه های شبنم

گفتید فقط یه نفر تو شعام مخالف بوده؟! خدا اون یه نفر رو حفظ ...

فیک_سناریو_بی تی اس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط