اینجا تو رویایه بلنده
اینجا تو رویایه بلنده
اونروز من یهو زدم کی بی اس این صحنه رو دیدم گفتم ایول یه فیلم که توش هیون بازی کرده میده بعد فهمیدم همون یه لحظه بود ولی در کل فیلم خوبی بود تا اخر دیدمش قشنگ بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اونروز من یهو زدم کی بی اس این صحنه رو دیدم گفتم ایول یه فیلم که توش هیون بازی کرده میده بعد فهمیدم همون یه لحظه بود ولی در کل فیلم خوبی بود تا اخر دیدمش قشنگ بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ۲.۹k
- ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط