۵۰
مطلب
۳.۶k
دنبالکننده
۰
دنبالشده
انسانی که خود را نشناسد دیگران را نمیشناسد،آدمای خوب ویسگون تو لابلای پستها و استوریهاشون شاید نپسندیم ناشناسند،اگه فالو و لایک میشیم بمعنای خوب بودنمان نیست،هرگاه در سلایق قومیتهای جامعه مورد احترام بودیم یعنی انسانیم و احترام به همهی قومیتها کمال انسانیست♥️
♥️ارزش انسان به انسانیت اوست♥️
تاریخ عضویت:
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
مطالب
کالکشن
ها
هیچ دادهای یافت نشد