{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم چرا مونده رو زبونم 😂🤦‍♂️

نمیدونم چرا مونده رو زبونم 😂🤦‍♂️
دیدگاه ها (۰)

هعی..

...

آقا یا همه رو کامل ول کن فقط مال من باشیا میزارمت کنار مال ه...

...

زبونم رو شاید بتومن کنترل کنم ولی قیافم *عمرا*

قفلی زدم رو این از زبونم نمی‌افته 🤣🎀🗿🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط