{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا یا همه رو کامل ول کن فقط مال من باش

آقا یا همه رو کامل ول کن فقط مال من باش
یا میزارمت کنار مال همه باش
من عاشق این جملم و هیچ وقت آدمی که بخواد از ته دل این کارو بکنه پیدا نکردم..
انگار دیگه هیچ عشقی واقعایی نیس
دیدگاه ها (۱)

نمیدونم چرا مونده رو زبونم 😂🤦‍♂️

هعی..

...

...تی ام

دلام خوبید خوشید سلامتید؟☝اهم این ارت جدید نی_این ارتو اولای...

ممنون که میخونی این داستان واقعی نیست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط