{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکاری میکنن که آدم به خودشم نمیتونه اعتماد کنه

دیدگاه ها (۰)

دور از حال دوستان 🫡آدم لاشی زیاد شده .هم پورو هم بی اصل 👎

عجب دنیایی .یارو ب چشاشم نمیتونه اعتماد کنه دیگه🙂.

آدم دیگه به چشای خودشم اعتماد نداره 🙀😇😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط