{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دور از حال دوستان 🫡

دور از حال دوستان 🫡
آدم لاشی زیاد شده .
هم پورو هم بی اصل 👎
دیدگاه ها (۲)

یکاری میکنن که آدم به خودشم نمیتونه اعتماد کنه

جوری که من از ادم های لاشی بدم می یاد ماه پشت ابر نمی مون...

خوشکلن ادم فقط از دور ❣️

صدا رو دوستان زیاد کنید😜

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط