{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من وقتی بسه نت ندارم همچین چرتوپرتای درس میکنم 😑🤣😂

من وقتی بسه نت ندارم همچین چرتوپرتای درس میکنم 😑🤣😂
دیدگاه ها (۲)

بپرسین

چرا سعید والکوور نبود🙃💔 دلم براش سوخت🌈

خرخون میگه یا ابالفضل ما دیگه چییم🤣🤣

یجوری هیچکی آنلاین نیست حس میکنم من نت ندارم👩‍🦯

بسه دیگه نت رو وصل کنیدددد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط