{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"im not cool"

"im not cool"
دیدگاه ها (۲)

پنجَره دَن داش گَلیر ای فریباخ فریباخ

........

"مواظب عشق من باشید...*ایدی زدم اصکی نرو

حس میکنم خیلی عوض شدم...شمام حسش میکنید؟

Im not cute anymore...

مایل به لایک و بازنشر؟مایل به حمایت؟#کلیپ_باحال #کلیپ#CLIP_V...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط