{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس میکنم خیلی عوض شدم...شمام حسش میکنید؟

حس میکنم خیلی عوض شدم...شمام حسش میکنید؟
دیدگاه ها (۹)

"مواظب عشق من باشید...*ایدی زدم اصکی نرو

"im not cool"

_بهترین هااااا

با ارزش ترین فرد زندگیتونو تگ کنید :)

فقط منم یا شمام احساس میکنید نسخه پایلوت لوسیفر خیلی ترسناکت...

★ 𝖭𝖾ᥕ ᖘ𝗈𝗌𝗍 ★.𝆤࿙⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛..࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿙⃛࿚⃛࿚⃛𝆤🐰 ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط