{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به امید اون روزیکه گوگوش خودش توی ایران این اهنگو بخونه

به امید اون روزیکه گوگوش خودش توی ایران این اهنگو بخونه
دیدگاه ها (۱)

بچه ها دیروز برای 22 بهمن نمایش داشتن یه کلاس ما رو هم بردن ...

me

اسم اهنگ؟ کی بلده این اهنگو بخونه؟ صداش بهشتی هس😊

یعنی جنی دوم که توی ایران بخونه هم داریم؟معلومه اون بانو چنا...

ملکه ی ایران بلد نیست سرودای ایران رو بخونه؟ این دیگه تهشه👌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط