{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی موقع ها همچی هست بجز اونی که باید باشه 🥲🙂

دیدگاه ها (۰)

ریدم بهشون ازم کینه دارن پلشتااا😎😎😎

اییی کاش...🙂🙂نمیومد به چشمم عیباشش

یه به تو دلم گرم بود تو هم که اینجوری 🥲🙂🙃

بعضی موقع هام نمیدونه برای کدوم دردش ناراحت باشه

اونی که باید باشه هستبقیه سیشتیر بااحترام

اونی که بهش نزدیک میشی باید خیلی ارزشو داشته باشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط