{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اییی کاش...🙂🙂نمیومد به چشمم عیباشش

دیدگاه ها (۰)

بعضی موقع ها همچی هست بجز اونی که باید باشه 🥲🙂

یه به تو دلم گرم بود تو هم که اینجوری 🥲🙂🙃

سکوت خودش کلی حرفه 🙂

و بالاخره فرصتش پیش اومد🥺🫀اما ای کاش اینجوری پیش نمیومد🙂برنا...

اییی کاشششش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط