{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یبار جونگکوک گفتش:

یبار جونگکوک گفتش:
"نمیتونم ببینم، نمیتونم همتونو ببینم. اگر چه خیلی خوب میشد اگه میتونستم همتونو ببینم"

_زندگی منم خیلی قشنگ تر میشد ، تو منو نمیبینی ! ولی کاش حداقل من ترو از دور میدیدم.
دیدگاه ها (۱)

رفتیم قم خونه اون یکی عمم

کسی که میگه اگه میتونستم ، ای کاش میشد اگه فلان بود برای شاد...

کسی که دوستت داره تمام وجودشو میزاره صد توانشو میزاره و تنها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط