{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ساخت خودم (پاره شدم تا این رو درست کنم لطفاً لایک کن🫶🏻)

ساخت خودم (پاره شدم تا این رو درست کنم لطفاً لایک کن🫶🏻)
دیدگاه ها (۴)

دنبال شه مرسی @yoki.kirigaya

😅😅🥴

ساعت ۱۰:۳۰ شبه و من دارم آماده میشم برم زیر بارون 🥴

اویکاوا توروساخت خودم اسکی ممنوع ولی میدونم ریدم ولی خوب باز...

پاره شدم سرش ولی فکر کنم ارزشش رو داشت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط