{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونقدر نبودی و ارزشش رو نداشتی. فقط همین!

اونقدر نبودی و ارزشش رو نداشتی. فقط همین!
دیدگاه ها (۰)

خودمم حالمو نمیدونم:)

شناختیم افراد دورمون رو:)

نه تحسین شان ، نه قضاوتشان هیچکدام نباید جهان درونت را بلرزا...

قطع ارتباط گاهی احترام به خودته :)

بچه ها لطفا ایشون رو فالو کنید

پاره شدم سرش ولی فکر کنم ارزشش رو داشت

اگه میخوای به هدفت برسی تلاش کن ، هدفت ارزشش رو داره))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط