{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قطع ارتباط گاهی احترام به خودته :)

قطع ارتباط گاهی احترام به خودته :)
دیدگاه ها (۰)

نه تحسین شان ، نه قضاوتشان هیچکدام نباید جهان درونت را بلرزا...

اونقدر نبودی و ارزشش رو نداشتی. فقط همین!

دنیا همینه با بعضی چیزا فقط باید کنار بیای هیچ کاری نمیتونی ...

دردناکه:)

- ارتباط خدا باهامون قطع شده

و بعد بهونه ها این میشن که::تو اول قطع ارتباط کردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط