{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم جانسینا که فن بی تی اسه کون هیترا پارس😂

اینم جانسینا که فن بی تی اسه کون هیترا پارس😂
دیدگاه ها (۸)

ی پیام برا گوه خورام😂

بزرگترین ترسم از دست دادن توعه چون برام خاصی چون برام مهمی چ...

عه این اهنگه من اینو خیلی وقت پیش گوش میدادم 😅

عجب داش یونگی؟ خودتی

++++دقیقا!!! (اون شخص اعضای بی تی اسه)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط