{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ی پیام برا گوه خورام😂

ی پیام برا گوه خورام😂
دیدگاه ها (۱)

بزرگترین ترسم از دست دادن توعه چون برام خاصی چون برام مهمی چ...

سلام سلام سم اوردم

اینم جانسینا که فن بی تی اسه کون هیترا پارس😂

عه این اهنگه من اینو خیلی وقت پیش گوش میدادم 😅

خدایی اولین پیام برا ۴ هفته پیشه 🤣🤣

ولی قیافه فرح اینو نمیگه🤣یه( نه بابا چه گوه ها) ی خاصی تو چش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط