{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه نبود..

اگه نبود..
واقعا نميدونم چی میشد و درک نبود اهنگ مثل درک اینه که قبل از اینکه به دنیا بیایم کجا بودیم؟
دیدگاه ها (۵)

دیگه نخوابیدم..

بازم دلیل؟

برام مهم نیست..

هاها اره خیلی مهربونه

ولی واقعا اگه یه جور دیگه‌ تموم میشد چی ؟....

اگه اهنگ like jennie رو بلک پینک میخوند چی میشد؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط