{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شکست عشقی؟؟

شکست عشقی؟؟
نه ما بدترش رو تجربه کردیم
دیدگاه ها (۱)

بازم میگم از پسرا مظلوم تر پیدا نمی‌کنید 😂

وقتی نت نداری و بازی هم نداری 😂😂#نت #خنده #بازی #گیم

نه به هوش مصنوعی 😂آخه با رونالدو 😂

نه ممنون F_15E رو ترجیح میدم

شکست عشقی چیه. رفیقی که بهت اهمیت نمیده از شکست عشقی بدتره ب...

اخیییییییی الهی بمیرم واستون . کی فکرش رو میکرد که این دوتا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط