{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه به هوش مصنوعی 😂

نه به هوش مصنوعی 😂
آخه با رونالدو 😂
دیدگاه ها (۲)

شکست عشقی؟؟نه ما بدترش رو تجربه کردیم

بازم میگم از پسرا مظلوم تر پیدا نمی‌کنید 😂

نه ممنون F_15E رو ترجیح میدم

خب یه فانک دیگه

دیس به هوش مصنوعی🗿اخه نمیشه با یچی بکشیمشون؟😂

هوش مصنوعی❌هوش تریاکی✅

#هوش مصنوعی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط