{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نگا کنید باگ داره باید بقیه رو پاک کنم که پیاما شما بیاد

نگا کنید باگ داره باید بقیه رو پاک کنم که پیاما شما بیاد شمارو پاک کنم که پیام هایه بقیه بیاد
دیدگاه ها (۱۵)

بچه ها صد بار گفتم بازم میگم من غرور ندارم که جواب تونو ندم ...

بچه ها پیوی پیاماتون نمیاد یه برنامه چیزی بگین که من آیدی مو...

کپشن چککککک!!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط