{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی رفیقت دیگه از اکسش پیش تو چس ناله نمیکنه

برگشته پیشش..
دیدگاه ها (۰)

نمیفهمم واقعا چرا اینجوری میکنید.

من اگه تو فیلم ترسناک بودم

😆😪🤥🤓🤓

من وقتی یه گندی میزنم

وقتی رفیقت میگه به اکسش پیام دادهاعصاب و روانم بوممم

دلم میخواد به بعضی ها بگم تنها نوتیفی که منتظرشم واریزیه نه ...

وقتی نمیزاری رفیقت با کسی دیگه باشه 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط