{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنظرم من بدشانسی نیست!!!!!! این کار خداست!!

بنظر من از اولش تا آخر جام یا زجر بود یا اسنرس یا سبک ایشالله ماشالله بودن!!!!!!!
اون همه کف خیابون آدم از بین رفت
کسی گفت که تیم به یاد اونام بازی کرد!! اصلا بقول شما معترض انسان که بودن ایرانی که بودن...!!
این بدشانسی نیست آه مادران و پدران و خون بیگناه هست یه حتی یه یاد کوچیک هم ازشون نکنی!!!!!
خدا دو چیز رو ازش نمیگذره
یکی حق و مال بیگناه یکی هم خون
بیگناه و آه مادر و پدر داغدار
دیدگاه ها (۹)

چظور تا دقیقه های قبلش میفهمیدی بعد یهو نفهمیده شدی!!

پای ۴ سانتی شجاع هم بهمراه عینک......در ادامه کلیپ بعدی!!

گلللللللل گل گلللللللللللل

چه خوبه وقت موفقیت کسایی که حامی و یاورمون بودن رو

My professor Part:55نگاهش کردم که دستاشو پشت کمرش به هم قفل ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط