بنظرم من بدشانسی نیست!!!!!! این کار خداست!!
بنظر من از اولش تا آخر جام یا زجر بود یا اسنرس یا سبک ایشالله ماشالله بودن!!!!!!!
اون همه کف خیابون آدم از بین رفت
کسی گفت که تیم به یاد اونام بازی کرد!! اصلا بقول شما معترض انسان که بودن ایرانی که بودن...!!
این بدشانسی نیست آه مادران و پدران و خون بیگناه هست یه حتی یه یاد کوچیک هم ازشون نکنی!!!!!
خدا دو چیز رو ازش نمیگذره
یکی حق و مال بیگناه یکی هم خون
بیگناه و آه مادر و پدر داغدار
اون همه کف خیابون آدم از بین رفت
کسی گفت که تیم به یاد اونام بازی کرد!! اصلا بقول شما معترض انسان که بودن ایرانی که بودن...!!
این بدشانسی نیست آه مادران و پدران و خون بیگناه هست یه حتی یه یاد کوچیک هم ازشون نکنی!!!!!
خدا دو چیز رو ازش نمیگذره
یکی حق و مال بیگناه یکی هم خون
بیگناه و آه مادر و پدر داغدار
- ۳.۵k
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط