{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سایه اش کافیست!!!!!!!!! نه سرمایه اش!!

😍😍😍😍😍😍👌👌
دیدگاه ها (۱۱)

من تسلیت و ناراحتی هم واسه مردم لبنان عزیز هم دارم

حالا دیگه بخاطر بی برقی و بی ابی...نگران نباشین

پای ۴ سانتی شجاع هم بهمراه عینک......در ادامه کلیپ بعدی!!

چظور تا دقیقه های قبلش میفهمیدی بعد یهو نفهمیده شدی!!

پدر فقط سایه أش نه سرمایه أش🦋🫂https://splus.ir/heartmelodY1ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط