{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

' قصه این است که جهان بی تو ندارد معنا 🖤 ! '

' قصه این است که جهان بی تو ندارد معنا 🖤 ! '
دیدگاه ها (۱)

" گاهی نمی‌شود که نمی‌شود "🖤

یکی می گفت :اگر میخواهی جوان بمانی درد دلت را به کسی بگو که ...

گفت از دلتنگی بگو _ گفتم : دلتنگی یعنی صدای محبوبت رو بشنوی ...

😶

قصه این است، جهان بی تو ندارد معنا...#عاشقانهای_صدف #عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط